הלוגו שלנו
יצירת קשר באמצעות Whatsapp

רישיון לאופנוע בישראל: קורסי רכיבה מתקדמים

הדרך לרישיון נהיגה לאופנוע- קורסי רכיבה מתקדמת

 

רכיבת אופנוע היא חוויה מרתקת ומרגשת, אך על מנת להיות רוכב מיומן ובטוח, חשוב לעבור קורסי רכיבה מתקדמים. במסגרת הקורסים הללו, תלמד את היכולות המתקדמות שנדרשות כדי להיות רוכב מיומן ולהתמודד בצורה בטוחה עם מגוון רחב של תנאי דרכים.

1. בחירת קורס מתאים

לפני שמתחילים את הקורס, חשוב לבחור קורס המתאים לרמת הנסיעה והניסיון שלך. קורסי רכיבה מתקדמים מתמקדים בתרגול טכניקות מתקדמות כגון רכיבה במהירויות גבוהות, ניהול רכיבה לפני סכנה, ניהול רכיבה במקרים קיצוניים ועוד.

2. תרגול טכניקות מתקדמות

במהלך הקורס, תקבל הדרכה מקיפה ותרגול פעולות מתקדמות כגון מבטים, בלימות נכונות, תקיפת פניה בצורה נכונה, ועוד. התרגול הממוקד על היכולות המתקדמות יעזור לך לצמוח כרוכב בטוח ומיומן.

3. בטיחות

במסגרת הקורס, תלמד על בעיקר על רכיבה הבטוחה ותוודע לכללי רכיבה נכונה בישראל. כמו כן, תלמד טכניקות נכונות לשמירה על בטיחות בזמן רכיבה בסביבה מורכבת ומסוכנת.

4. ניהול תנאי דרך קיצוניים

במהלך הקורס, תלמד טכניקות ניהול תנאי דרך קיצוניים כגון תנאי מזג אוויר קשים, מצבי דרך לגיטימיים ולא לגיטימיים, ומשתנים נוספים שיכולים לצוץ.

5. סיום הקורס

לאחר השלמת קורס הרכיבה בהצלחה, תקבל כלים יחסית בסיסיים. באחריות הרוכב לתרגל את החומר הנלמד בקורס במהלך הרכיבה היומיומית שלו. ההמלצה שלנו היא לתרגל אך ורק במקום שמיועד לזה כמו מגרש הדרכה סטרילי או מסלול מרוצים..